Papers, magazines en artikelen675520-5-2018 00:00:071296htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Introductie1283220-5-2018 00:00:071217htmlFalseaspxHet is aan scholen en leraren om voor alle leerlingen van hun school een samenhangend curriculum samen te stellen dat toekomstgericht is en gebaseerd is op een heldere schoolspecifieke visie. Website artikelpagina
Curriculaire spinnenweb: aanklikbaar!1283320-5-2018 00:00:0740907htmlFalseaspxDe kern en de negen draden van het spinnenweb verwijzen naar tien onderdelen van het curriculum die elk een kernvraag over het (plannen van) leren door leerlingen betreffen. Website artikelpagina
Aan de slag1283420-5-2018 00:00:075557htmlFalseaspxHieronder vindt u een toolkit met instrumenten ter ondersteuning bij het doordenken van vraagstukken over het curriculum op micro-niveau (klas) en meso-niveau (school). De toolkit is geordend naar de draden van het curriculaire spinnenweb.Website artikelpagina
Professionaliseringsmodules1283520-5-2018 00:00:071043htmlFalseaspxSLO heeft een aantal - beproefde - modules ontwikkeld voor lerarenopleiders en nascholers. De modules kunnen worden ingezet om (aankomende) leraren te helpen bij het leren ontwikkelen van relevante en bruikbare onderwijsprogramma's/curricula.Website artikelpagina
Vakportalen1283620-5-2018 00:00:07728htmlFalseaspxEén overzichtelijke website waarop leraren en schoolleiders eenvoudig allerlei actuele, relevante en interessante inhoudelijke informatie over een bepaald vak of leergebied vinden, dat is de gedachte achter de vakportalen die SLO momenteel ontwikkelt. Website artikelpagina
Opleidersnetwerk1283720-5-2018 00:00:07593htmlFalseaspxHet opleidersnetwerk 'Curriculumontwikkeling door (aankomende) leraren' bestaat uit zo'n 20 lerarenopleiders en nascholers die gezamenlijk nadenken over optimalisering van het programma om aankomende leraren te leren om relevante en bruikbare...Website artikelpagina
Toetsen1283820-5-2018 00:00:07206htmlFalseaspxHet doel van deze cursus is de toetscompetenties van leraren (in opleiding) in het voortgezet onderwijs te vergroten.Website artikelpagina
Contactformulier1283920-5-2018 00:00:07165htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Contact1284120-5-2018 00:00:07774htmlFalseaspxWebsite artikelpagina