Papers, magazines en artikelen675517-12-2017 01:00:16862htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Introductie1283217-12-2017 01:00:16814htmlFalseaspxHet is aan scholen en leraren om voor alle leerlingen van hun school een samenhangend curriculum samen te stellen dat toekomstgericht is en gebaseerd is op een heldere schoolspecifieke visie. Website artikelpagina
Curriculaire spinnenweb: aanklikbaar!1283317-12-2017 01:00:1628625htmlFalseaspxDe kern en de negen draden van het spinnenweb verwijzen naar tien onderdelen van het curriculum die elk een kernvraag over het (plannen van) leren door leerlingen betreffen. Website artikelpagina
Aan de slag1283417-12-2017 01:00:163816htmlFalseaspxHieronder vindt u een toolkit met instrumenten ter ondersteuning bij het doordenken van vraagstukken over het curriculum op micro-niveau (klas) en meso-niveau (school). De toolkit is geordend naar de draden van het curriculaire spinnenweb.Website artikelpagina
Professionaliseringsmodules1283517-12-2017 01:00:16727htmlFalseaspxSLO heeft een aantal - beproefde - modules ontwikkeld voor lerarenopleiders en nascholers. De modules kunnen worden ingezet om (aankomende) leraren te helpen bij het leren ontwikkelen van relevante en bruikbare onderwijsprogramma's/curricula.Website artikelpagina
Vakportalen1283617-12-2017 01:00:16443htmlFalseaspxEén overzichtelijke website waarop leraren en schoolleiders eenvoudig allerlei actuele, relevante en interessante inhoudelijke informatie over een bepaald vak of leergebied vinden, dat is de gedachte achter de vakportalen die SLO momenteel ontwikkelt. Website artikelpagina
Opleidersnetwerk1283717-12-2017 01:00:16334htmlFalseaspxHet opleidersnetwerk 'Curriculumontwikkeling door (aankomende) leraren' bestaat uit zo'n 20 lerarenopleiders en nascholers die gezamenlijk nadenken over optimalisering van het programma om aankomende leraren te leren om relevante en bruikbare...Website artikelpagina
Toetsen1283817-12-2017 01:00:1690htmlFalseaspxHet doel van deze cursus is de toetscompetenties van leraren (in opleiding) in het voortgezet onderwijs te vergroten.Website artikelpagina
Contactformulier1283917-12-2017 01:00:1660htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Contact1284117-12-2017 01:00:16438htmlFalseaspxWebsite artikelpagina